آل‌این‌وان وب

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
ایردراپ بازی تلگرامی پیکسل تپ PixelTap

ایردراپ بازی تلگرامی پیکسل تپ PixelTap

پیکسل تپ (PixelTap) یک بازی مبارزه ربات ها مبتنی بر تلگرام در سبک «Play to Earn» یا «بازی برای کسب درآمد» است که مجموعه پیکسل ورس (Pixelverse) آن را توسعه داده است.

ایردراپی با پشتیبانی قوی پلتفرم Pixelverse
✅ روش های متنوع و جذاب برای کسب امتیاز
✅ اعتبار بالای پروژه
✅ نام توکن: PIXFI

کیف پول(ها):

پیکسل ورس یک پلتفرم میزبانی از بازی‌های کریپتویی است و ظاهراً قرار است فراتر از بازی پیکسل تپ باشد. آن‌طور که از نامش هم پیداست، می‌تواند در نقش یک متاورس ظاهر شود.

بازی PixelTap بر خلاف بسیاری از بازی‌های تلگرامی، وب‌سایت رسمی، وایت پیپر و نقشه راهی روشنی دارد. حتی توکنومیکس (اقتصاد توکنی) بازی هم مشخص است. ارز دیجیتال پیکسل ورس با نماد PIXFI عرضه می‌شود. قرار است ۲۵ درصد از این مقدار توکن نیز به توزیع جایزه‌های مربوط به بازی‌های پیکسل ورس (از جمله پیکسل تپ) اختصاص داده شود.

پیکسل ورس (Pixelverse)

در بازی پیکسل تپ با ضربه زدن روی سکه وسط صفحه می توانید امتیاز یا سکه بازی را جمع آوری کنید.

آموزش بازی تلگرامی پیکسل تپ PixelTap

در بازی پیکسل تپ نیاز نیست حتما روی سکه صفحه اول بزنید. اما برای گرفتن جایزه خود باید هر ۸ ساعت یک بار بازی را چک کرده و روی دکمه CLAIM ضربه بزنید.

در بازی PixelTap برای دعوت کردن دوستان خود به بازی، باید از منوی پایین وارد بخش Invite شده و با زدن دکمه INVITE FRIENDS لینک دعوت خود را برای دیگران ارسال کنید. پاداش دعوت هر کاربر به بازی ۲٬۰۰۰ سکه و برای دعوت از کاربران دارای اشتراک پریمیوم تلگرام برابر با ۱۰٬۰۰۰ سکه است. ضمن اینکه ۵ درصد از سکه‌های هر دوست به شما اختصاص داده می‌شود و اگر دوست شما هم شخص دیگری را دعوت کند، سهمی ۱ درصدی از سکه‌های آن دریافت خواهید کرد.

دعوت از دوستان در بازی pixeltap

در بازی تلگرامی پیکسل تپ برای ورود به بخش وظایف از منوی Rewards روی Tasks ضربه بزنید.

راهنمای بازی ایردراپ پیکسل تپ

برای دسترسی به پاداش های روزانه از منوی Rewards از بخش Daily Reward روی دکمه Claim ضربه بزنید.

مبارزه یا Fight، بدنه و قسمت مهم بازی پیکسل تپ است که خود از چند بخش مختلف تشکیل شده. با کلیک روی گزینه Fight شما به صفحه نبرد وارد می‌شوید و بازی به‌شکلی رندوم یا تصادفی فردی را برای مبارزه با شما انتخاب می‌کند. نکته اینجاست که فرد مورد نظر می‌تواند از نظر لول و سطح از شما بالاتر یا پایین‌تر باشد. به همین جهت توصیه می‌کنیم که تا حد ممکن وارد این بخش نشوید و پیش از آن به ارتقای کاراکتر خود بپردازید.

آموزش بخش fight بازی تلگرامی PixelTap

در بازی تلگرامی PixelTap برای ورود به بخش Daily Combo روی Rewards سپس روی دکمه Play ضربه بزنید. با قرار دادن چند تصویر ربات در کنار یکدیگر یک پازل را حل می‌کنید و امتیاز مشخصی را به دست می‌آورید.

آخرین اخبار پیکسل ورس:

اکوسیستم پیکسل ورس روی شبکه تون ساخته می‌شود. بازی تلگرامی پیکسل ورس اعلام کرد که اکوسیستم خود را روی شبکه تون (TON) راه‌اندازی می‌کند.

تاریخ خبر 1403/4/8

نظرات و امتیازهای کاربران درباره این سایت

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}